Skontaktuj się z nami info@hk-green.pl

Zakup

JAK ZAMÓWIĆ?

Zamawianie jest dość proste: po dodaniu wymaganych pozycji do koszyka, kliknij opcję »Pokaż koszyk«. Następnie przejdziesz przez proces zamówienia (metoda wysyłki – metoda płatności – adres – potwierdzenie zamówienia).

CZY MASZ TEŻ HANDEL KAMIEŃ?

HK-green to wyłącznie sklep internetowy. Nie posiadamy żadnych sklepów z kamieniami i nie mamy jeszcze dostępnego katalogu ani salonu.

CZY MUSZĘ BYĆ ZAREJESTROWANY, ABY KUPIĆ U CIEBIE?

Aby robić zakupy u nas, nie jest wymagana rejestracja.

Zaletą rejestracji jest jednak możliwość monitorowania statusu swojego zamówienia i w każdej chwili będziesz mieć historię swoich zamówień. Możesz również zapisać swoje dane i nie musisz ich ponownie wpisywać przy wypełnianiu nowego zamówienia.

Możesz także sprawdzić aktualny status swojego zamówienia, a także śledzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja przesyłka.

CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ ZA GRANICĄ?

Towar zamówiony na naszej stronie możemy dostarczyć do wszystkich krajów członkowskich Unii Europejskiej.

CZY MOGĘ ZMIENIĆ LUB ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Możesz zmienić lub anulować zamówienie w dowolnym momencie przed jego wysłaniem, wysyłając to żądanie na nasz e-mail info@hk-green.pl lub telefonicznie pod numerem +421 2222 000 62.

CZY MOŻNA ŁĄCZYĆ WIELOKROTNE ZAMÓWIENIA?

Tak, ale tylko jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. Wyślij prośbę o połączenie zamówień na nasz e-mail info@hk-green.pl lub telefonicznie pod numerem +421 2222 000 62.

JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS ZAMÓWIENIA?

Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz monitorować status swojego zamówienia, logując się na naszej stronie w sekcji historii zamówień.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Za zamówienie możesz zapłacić gotówką przy odbiorze, czyli gotówką u kuriera bezpośrednio przy odbiorze towaru, lub możesz zapłacić od razu po złożeniu zamówienia kartą kredytową lub przelewem.

NIE OTRZYMAŁEM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.

W takim przypadku możliwe jest, że podczas tworzenia zamówienia błędnie utworzyłeś swój adres e-mail, lub potwierdzenie przyszło do Spamu (spam), lub z jakiegoś powodu błędnie wysłałeś zamówienie i nasz system go nie zarejestrował.

W przypadku jakichkolwiek problemów skontaktuj się z nami przez e-mail info@hk-green.pl lub telefonicznie pod numerem +421 2222 000 62.

NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI NA SWOJE PYTANIE?

Jeśli pomimo udzielenia odpowiedzi na te najczęściej zadawane pytania, musisz się z nami skontaktować, możesz to zrobić za pośrednictwem naszego e-maila info@hk-green.pl lub telefonicznie pod numerem +421 2222 000 62.